Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα έκανε βουτιά εννέα μονάδων στο τέταρτο τρίμηνο του 2010 και έπεσε για πρώτη φορά στις 48, οδηγώντας τη χώρα στις τρεις τελευταίες θέσεις της παγκόσμιας κατάταξης (μόνο η Πορτογαλία και η Κροατία βρίσκονται χαμηλότερα, με 45 μονάδες), σύμφωνα με έρευνα της Nielsen.
Από τα πλέον ανησυχητικά στοιχεία είναι πως η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων (83%) δε θεωρεί πως η χώρα θα καταφέρει να βγει από την ύφεση μέσα στο 2011. Οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης που τον τελευταίο καιρό βρίσκονται στη διεθνή επικαιρότητα για τα προβλήματα της Οικονομίας τους, όπως είναι η Ισπανία, η Ελλάδα, η Πορτογαλία, η Ιταλία και η Ιρλανδία, βρίσκονται όχι τυχαίως στις τελευταίες θέσεις της παγκόσμιας κατάταξης για την Καταναλωτική Εμπιστοσύνη. Στην Ευρώπη ένας στους πέντε καταναλωτές δηλώνει πως δεν του περισσεύουν καθόλου χρήματα, ενώ στην Ελλάδα το ποσοστό είναι ακόμα χειρότερο καθώς ένας στους τέσσερις αναφέρει πως δεν του απομένουν έσοδα.
Η παγκόσμια Καταναλωτική Εμπιστοσύνη το 4ο τρίμηνο του 2010 έπεσε.... σε 25 από τις 52 χώρες, καθώς οι ελπίδες εξόδου από την οικονομική κρίση εξανεμίστηκαν στα τέλη του περασμένου έτους. Σύμφωνα με τα στοιχεία της τελευταίας έρευνας Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης της Nielsen, ο παγκόσμιος δείκτης μπορεί να έμεινε αμετακίνητος στις 90 μονάδες, αλλά έπεσε 2 μονάδες σε σχέση με το ξεκίνημα του έτους (1ο τρίμηνο) και επιπλέον υπήρξε πτώση στις μισές χώρες του δείγματος σε σχέση με το περασμένο τρίμηνο.
Η κλιμακούμενη ανησυχία για την ανεργία, η έλλειψη νέων επενδύσεων και εργασιών και η αύξηση των τιμών στα τρόφιμα και στο ηλεκτρικό δημιουργούν ένα δυσοίωνο κλίμα παγκοσμίως. http://online-pressblog.blogspot.com/2011/01/o-83.html
Από τα πλέον ανησυχητικά στοιχεία είναι πως η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων (83%) δε θεωρεί πως η χώρα θα καταφέρει να βγει από την ύφεση μέσα στο 2011. Οι χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης που τον τελευταίο καιρό βρίσκονται στη διεθνή επικαιρότητα για τα προβλήματα της Οικονομίας τους, όπως είναι η Ισπανία, η Ελλάδα, η Πορτογαλία, η Ιταλία και η Ιρλανδία, βρίσκονται όχι τυχαίως στις τελευταίες θέσεις της παγκόσμιας κατάταξης για την Καταναλωτική Εμπιστοσύνη. Στην Ευρώπη ένας στους πέντε καταναλωτές δηλώνει πως δεν του περισσεύουν καθόλου χρήματα, ενώ στην Ελλάδα το ποσοστό είναι ακόμα χειρότερο καθώς ένας στους τέσσερις αναφέρει πως δεν του απομένουν έσοδα.
Η παγκόσμια Καταναλωτική Εμπιστοσύνη το 4ο τρίμηνο του 2010 έπεσε.... σε 25 από τις 52 χώρες, καθώς οι ελπίδες εξόδου από την οικονομική κρίση εξανεμίστηκαν στα τέλη του περασμένου έτους. Σύμφωνα με τα στοιχεία της τελευταίας έρευνας Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης της Nielsen, ο παγκόσμιος δείκτης μπορεί να έμεινε αμετακίνητος στις 90 μονάδες, αλλά έπεσε 2 μονάδες σε σχέση με το ξεκίνημα του έτους (1ο τρίμηνο) και επιπλέον υπήρξε πτώση στις μισές χώρες του δείγματος σε σχέση με το περασμένο τρίμηνο.
Η κλιμακούμενη ανησυχία για την ανεργία, η έλλειψη νέων επενδύσεων και εργασιών και η αύξηση των τιμών στα τρόφιμα και στο ηλεκτρικό δημιουργούν ένα δυσοίωνο κλίμα παγκοσμίως. http://online-pressblog.blogspot.com/2011/01/o-83.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου