«Δεν σκοπεύουμε να διαλύσουμε την εταιρεία του σχεδίου, αλλά να ασχοληθούμε με την ελαχιστοποίηση των εξόδων», είπε ο κ. Ντεμίν, ο οποίος επιβεβαίωσε ότι η Βουλγαρία έχει έως σήμερα το μεγαλύτερο χρέος στην κοινοπραξία του αγωγού.
Όπως είπε, «μετά απ' αυτήν σταμάτησε τη χρηματοδότηση και ο άλλος εταίρος, η Ελλάδα», με αποτέλεσμα η χρηματοδότηση της Trans-Balkan Pipeline B.V. να γίνεται σήμερα μόνο από τη ρωσική πλευρά.
Σύμφωνα με την Transneft, το συσσωρευμένο χρέος της εταιρείας σε τρέχοντα έξοδα είναι 7,3 εκατ. ευρώ και της Ελλάδας ανέρχεται σε 1,269 εκατ. ευρώ.
Ο κ. Ντεμίν είπε ότι την Πέμπτη στη Ρώμη (κατά τη συνέλευση των μετόχων της κοινοπραξίας) από ρωσικής πλευράς θα τεθεί στη συνεδρίαση των μετόχων του έργου σχέδιο μείωσης στο ελάχιστο του προσωπικού της εταιρείας και των αμοιβών των στελεχών της, καθώς και μείωσης όλων των διαχειριστικών-λειτουργικών εξόδων.
Μιλώντας στο Itar-Tass, ο κ. Ντεμίν είπε ότι κανείς δεν συζητά «κλείσιμο της εταιρείας και του σχεδίου, ούτε πολύ περισσότερο προγραμματίζει διοχέτευση φορτίων πετρελαίου σε γειτονικούς αγωγούς», αλλά οπωσδήποτε το θέμα των χρεών θα τεθεί και θα συζητηθεί η μετατροπή των συμβολαίων με τους υπεργολάβους του έργου, έτσι ώστε να μην απαιτούνται τακτικές πληρωμές.
Ελλάδα, Ρωσία και Βουλγαρία είχαν συμφωνήσει το 2007 στην κατασκευή του αγωγού, μήκους 285 χιλιομέτρων, που θα μετέφερε πετρέλαιο από το βουλγαρικό λιμάνι του Μπουργκάς στην Αλεξενδρούπολη.
Το σχέδιο, ύψους 1 δισ. ευρώ, θα είχε μεταφορική ικανότητα 35 εκατ. μετρικών τόνων πετρελαίου τον χρόνο και θα παρέκαμπτε τα στενά του Βοσπόρου και των Δαρδανελίων, οδηγώντας σε σημαντική εξοικονόμηση του υψηλού κόστους που συνεπάγεται η μεταφορά πετρελαίου μέσω δεξαμενόπλοιων.
http://www.politicsnews.gr/21792.html
Όπως είπε, «μετά απ' αυτήν σταμάτησε τη χρηματοδότηση και ο άλλος εταίρος, η Ελλάδα», με αποτέλεσμα η χρηματοδότηση της Trans-Balkan Pipeline B.V. να γίνεται σήμερα μόνο από τη ρωσική πλευρά.
Σύμφωνα με την Transneft, το συσσωρευμένο χρέος της εταιρείας σε τρέχοντα έξοδα είναι 7,3 εκατ. ευρώ και της Ελλάδας ανέρχεται σε 1,269 εκατ. ευρώ.
Ο κ. Ντεμίν είπε ότι την Πέμπτη στη Ρώμη (κατά τη συνέλευση των μετόχων της κοινοπραξίας) από ρωσικής πλευράς θα τεθεί στη συνεδρίαση των μετόχων του έργου σχέδιο μείωσης στο ελάχιστο του προσωπικού της εταιρείας και των αμοιβών των στελεχών της, καθώς και μείωσης όλων των διαχειριστικών-λειτουργικών εξόδων.
Μιλώντας στο Itar-Tass, ο κ. Ντεμίν είπε ότι κανείς δεν συζητά «κλείσιμο της εταιρείας και του σχεδίου, ούτε πολύ περισσότερο προγραμματίζει διοχέτευση φορτίων πετρελαίου σε γειτονικούς αγωγούς», αλλά οπωσδήποτε το θέμα των χρεών θα τεθεί και θα συζητηθεί η μετατροπή των συμβολαίων με τους υπεργολάβους του έργου, έτσι ώστε να μην απαιτούνται τακτικές πληρωμές.
Ελλάδα, Ρωσία και Βουλγαρία είχαν συμφωνήσει το 2007 στην κατασκευή του αγωγού, μήκους 285 χιλιομέτρων, που θα μετέφερε πετρέλαιο από το βουλγαρικό λιμάνι του Μπουργκάς στην Αλεξενδρούπολη.
Το σχέδιο, ύψους 1 δισ. ευρώ, θα είχε μεταφορική ικανότητα 35 εκατ. μετρικών τόνων πετρελαίου τον χρόνο και θα παρέκαμπτε τα στενά του Βοσπόρου και των Δαρδανελίων, οδηγώντας σε σημαντική εξοικονόμηση του υψηλού κόστους που συνεπάγεται η μεταφορά πετρελαίου μέσω δεξαμενόπλοιων.
http://www.politicsnews.gr/21792.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου