29 Απρ 2011

Sony: Επιστολή-απολογία και στους Έλληνες χρήστες του PlayStation- Παραδέχεται την κλοπή των προσωπικών δεδομένων


Απολογητική επιστολή, με την οποία προειδοποιεί και του Έλληνες χρήστες του Playstation Network για κλοπή ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων, μεταξύ των οποίων και τους αριθμούς των πιστωτικών καρτών απέστειλε η Sony.
Στο κείμενο της επιστολής η εταιρεία παραδέχεται την κλοπή των στοιχείων των χρηστών, δεν δίνει όμως πληροφορίες για το τι ακριβώς συνέβη, ούτε για το χρονοδιάγραμμα των μελλοντικών εξελίξεων.

Το πλήρες κείμενο της επιστολής έχει ως εξής:

Αξιότιμε πελάτη του PlayStation Network/Qriocity:

Όπως διαπιστώσαμε, μεταξύ 17ης και 19ης Απριλίου 2011 ορισμένες πληροφορίες λογαριασμών χρηστών στις υπηρεσίες PlayStation Network και Qriocity τέθηκαν σε κίνδυνο λόγω μιας παράνομης και μη εξουσιοδοτημένης εισβολής στο δίκτυό μας. Σε απάντηση στην εν λόγω εισβολή, προβήκαμε στις εξής ενέργειες:

* Απενεργοποιήσαμε προσωρινά τις υπηρεσίες PlayStation Network και Qriocity,

* Αναθέσαμε σε μια ανεξάρτητη, αναγνωρισμένη εταιρεία ασφάλειας να διεξαγάγει διεξοδική έρευνα, προκειμένου να διαπιστωθεί τι ακριβώς συνέβη, και

* Λάβαμε ταχύτατα μέτρα για την ενίσχυση της ασφάλειας και της υποδομής του δικτύου μας, ανακατασκευάζοντας το σύστημά μας, ώστε να διασφαλίσουμε ότι σας παρέχουμε τη μέγιστη δυνατή προστασία των προσωπικών σας πληροφοριών.

Εκτιμούμε βαθύτατα την υπομονή και την κατανόησή σας ενώ εμείς προβαίνουμε σε κάθε απαραίτητη ενέργεια για την επίλυση των ζητημάτων αυτών όσο το δυνατό πιο σύντομα και πιο αποτελεσματικά.

Παρότι οι λεπτομέρειες του περιστατικού ακόμη ερευνώνται, πιστεύουμε ότι ένα μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο απέκτησε παράνομα τις ακόλουθες πληροφορίες που μας έχετε παράσχει: όνομα, διεύθυνση (πόλη, νομός/δήμος, ταχυδρομικός κωδικός), χώρα, διεύθυνση email, ημερομηνία γέννησης, κωδικός πρόσβασης, όνομα χρήστη για σύνδεση στο PlayStation Network/Qriocity, και ψευδώνυμο/online ID (ηλεκτρονικό αναγνωριστικό) για το PSN. Σε κίνδυνο επίσης ενδέχεται να έχουν τεθεί τα δεδομένα του προφίλ σας, συμπεριλαμβανομένου του ιστορικού αγορών και της διεύθυνσης τιμολόγησης (πόλη, νομός, ταχυδρομικός κωδικός), καθώς και οι ερωτήσεις ασφάλειας για τον κωδικό πρόσβασης στα PlayStation Network/Qriocity. Εάν είχατε εξουσιοδοτήσει ένα δευτερεύοντα λογαριασμό για προστατευόμενο μέλος σας, το εν λόγω μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο ενδέχεται να έχει αποκτήσει και τα αντίστοιχα στοιχεία του προστατευόμενου μέλους σας. Αν και προς το παρόν δεν έχουμε πληροφορίες για παράνομη πρόσβαση σε στοιχεία πιστωτικών καρτών, δεν είμαστε σε θέση να αποκλείσουμε αυτό το ενδεχόμενο. Εάν έχετε παράσχει τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας μέσω του PlayStation Network ή του Qriocity, σας προειδοποιούμε, για δική σας ασφάλεια, ότι ενδεχομένως ο αριθμός πιστωτικής κάρτας (εκτός του κωδικού ασφαλείας) και η ημερομηνία λήξης να έχουν αποκτηθεί παράνομα από ένα μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο.

Για δική σας ασφάλεια, σας προτρέπουμε να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί με δόλιες επικοινωνίες μέσω email, τηλεφώνου και ταχυδρομείου που ενδέχεται να σας ζητήσουν προσωπικά ή ευαίσθητα δεδομένα. Η Sony δεν θα επικοινωνήσει με κανέναν τρόπο μαζί σας, ούτε μέσω email, για να ζητήσει τον αριθμό της πιστωτικής σας κάρτας, τον προσωπικό σας αριθμό κοινωνικής ασφάλισης, τον ΑΦΜ σας, παρεμφερή αριθμό ή άλλα προσωπικά σας στοιχεία. Εάν σας ζητηθούν τέτοιες πληροφορίες, σας διαβεβαιώνουμε ότι το πρόσωπο που σας τις ζητά δεν έχει καμία απολύτως σχέση με τη Sony. Όταν ολοκληρωθεί η αποκατάσταση των υπηρεσιών PlayStation Network και Qriocity, σας συνιστούμε να συνδεθείτε και να αλλάξετε τον προσωπικό σας κωδικό πρόσβασης. Επιπλέον, εάν χρησιμοποιείτε το προσωπικό σας όνομα χρήστη/κωδικό πρόσβασης PlayStation Network ή Qriocity για άλλες μη σχετιζόμενες υπηρεσίες ή λογαριασμούς, σας συνιστούμε να τα αλλάξετε και εκεί.

Προκειμένου να αποφευχθεί τυχόν κατάχρηση ταυτότητας ή άλλη οικονομική απώλεια, σας προτρέπουμε να παραμένετε σε επιφυλακή, παρακολουθώντας τακτικά τις καταστάσεις λογαριασμού/πιστωτικής κάρτας σας και τα λοιπά σχετικά έγγραφα.

Σας ευχαριστούμε για την υπομονή σας μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας διερεύνησης του εν λόγω περιστατικού και σας ζητούμε συγγνώμη για την όποια αναστάτωση. Οι ομάδες μας δουλεύουν εντατικά πάνω στο θέμα και οι υπηρεσίες μας θα αποκατασταθούν το συντομότερο δυνατό. Η Sony αντιμετωπίζει πολύ σοβαρά το θέμα της προστασίας των πληροφοριών και θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε ώστε να διασφαλίσουμε τη λήψη πρόσθετων μέτρων για την προστασία των προσωπικών σας στοιχείων. Η παροχή ποιοτικών και ασφαλών υπηρεσιών ψυχαγωγίας στους πελάτες μας αποτελεί σταθερά πρώτη μας προτεραιότητα. Εάν έχετε επιπλέον απορίες, επικοινωνήστε μαζί μας στο gr.playstation.com/psnoutage.

Με εκτίμηση, Η ομάδα της Sony Network 


http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4628812

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου