10 Μαΐ 2011

Σε απεργιακό κλοιό η χώρα




«Νεκρώνει» αύριο ο δημόσιος και ο ιδιωτικός τομέας, λόγω της 24ωρης πανελλαδικής πανεργατικής απεργίας που έχουν κηρύξει η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ, αντιδρώντας στις νέες σκληρές αλλαγές που προωθεί η κυβέρνηση μέσω της εφαρμογής του Μεσοπρόθεσμου Πλαίσιο Δημοσιονομικής Στρατηγικής.

Οι συνδικαλιστές καλούν τους εργαζόμενους να πουν όχι στην οικονομική και κοινωνική της πολιτική σημειώνοντας ότι η μέγιστη δυνατή συμμετοχή των εργαζομένων στην απεργία, αλλά και στο συλλαλητήριο των συνδικάτων, αποτελεί στόχο κάθε γενικής απεργίας. Παράλληλα, τα συλλαλητήρια και οι προσυγκεντρώσεις θα καταστήσουν απροσπέλαστο το κέντρο της Αθήνας.


ΓΣΕΕ και ΑΔΕΔΥ, θα πραγματοποιήσουν στις 11 το πρωί την κεντρική απεργιακή συγκέντρωση στο Πεδίον του Άρεως, ενώ το ΠΑΜΕ έχει προγραμματίσει, μια ώρα νωρίτερα, ξεχωριστό συλλαλητήριο στην Ομόνοια.


Υπενθυμίζεται ότι η Γενική Απεργία της Τετάρτης είναι η δέκατη από τις 11 Μαρτίου του 2010, οπότε ξεκίνησαν οι διαδικασίες ένταξης της χώρας μας στον μηχανισμό στήριξης.


Στο πλαίσιο της κινητοποίησης τα μέσα μαζικής μεταφοράς θα κινηθούν ως εξής:

- τα λεωφορεία θα κινηθούν από τις 9 το πρωί έως τις 9 το βράδυ.
- το μετρό θα εκτελέσει δρομολόγια από τις 8 το πρωί έως την λήξη της βάρδιας
- οι συρμοί του ηλεκτρικού θα κινηθούν από τις 10 το πρωί ως τις 5 το απόγευμα
- τα τρόλεϊ από τις 8 το πρωί έως τις 10 το βράδυ, ενώ
- το ίδιο χρονικό διάστημα θα λειτουργήσει και το τραμ.
- Ακινητοποιημένα θα παραμείνουν τα τρένα και ο προαστιακός,
- τα πλοία θα μείνουν δεμένα στα λιμάνια, ενώ
- προβλήματα αναμένονται στις πτήσεις εξαιτίας της στάσης εργασίας των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας από τις 12 το μεσημέρι έως τις 4 το απόγευμα.

Το «απεργιακό παρών» θα δώσουν, επίσης, το προσωπικό των ΔΕΚΟ (ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΕΥΔΑΠ, ΕΛΤΑ), και των λιμένων της χώρας, οι αυτοαπασχολούμενοι (μηχανικοί, δικηγόροι, συμβολαιογράφοι), το προσωπικό των δημοσίων νοσοκομείων και του ΕΚΑΒ, οι καθηγητές και οι δάσκαλοι, καθώς και οι δικαστικοί υπάλληλοι.


Επίσης, απεργούν οι εργαζόμενοι στα υπουργεία, τις εφορίες, την Τοπική Αυτοδιοίκηση, τα ασφαλιστικά ταμεία και τις πολεοδομίες, ενώ στην κινητοποίηση θα συμμετάσχει το προσωπικό –κυρίως- κρατικού ενδιαφέροντος τραπεζών και οι εργαζόμενοι στα μέσα ενημέρωσης.


Αιτήματα


Η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ ζητούν από την κυβέρνηση:


- Να εφαρμοστεί νέο μισθολόγιο στον δημόσιο τομέα, χωρίς να υπάρξουν περικοπές στο εισόδημα των εργαζομένων. Στην κατεύθυνση αυτή διεκδικούν την «επιστροφή» του 13ου και 14ου μισθού στους δημοσίους υπαλλήλους.


- Να μην υπάρξουν νέες ανατροπές στις εργασιακές σχέσεις στον ιδιωτικό τομέα. Τα συνδικάτα διαφωνούν με την εφαρμογή των επιχειρησιακών συμβάσεων και επισημαίνουν πως η ελληνική αγορά εργασίας είναι ήδη ευέλικτη και δεν υπάρχει περιθώριο για νέες παρεμβάσεις.


- Να μην υπάρξουν νέες ανατροπές στα όρια ηλικίας και στο ύψος των συντάξεων. Η πλευρά των εργαζομένων ζητά από την κυβέρνηση να στηρίξει οικονομικά όσα Ταμεία έχουν πρόβλημα (π.χ. Ταμείο Πρόνοιας Δημοσίων υπαλλήλων).


http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=66357&catID=3 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου