10 Μαΐ 2011

Τηλεφωνική επικοινωνία Μέρκελ-Παπανδρέου


Με την καγκελάριο της Γερμανίας, Άνγκελα Μέρκελ, μίλησε στο τηλέφωνο ο πρωθυπουργός, λίγη ώρα μετά τη συνάντησή του με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και λίγο πριν τις κατ΄ ιδίαν επαφές του με κορυφαίους υπουργούς.

Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές αντικείμενο της συνομιλίας ήταν η εξέλιξη της οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα και στην Ευρωζώνη, , στο πλαίσιο των συζητήσεων που γίνονται το τελευταίο διάστημα στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=274369

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου